Gyakran Ismételt Kérdések
RENDELÉS
Hogyan tudok rendelni?
Webáruházunkon keresztül, üzletünkben, sőt telefonon és emailen is van lehetőséged rendelést leadni!
Üzletünket itt találod: 1065 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 65.
Nyitva tartás: hétfőtől péntekig: 10:00-18:00
Telefonszám: +36 1 331 7782
Email: veszilampa@gmail.com
Ha a weboldalon keresztül szeretnél rendelni, csak kattints a kiválasztott termékre, ha kell esetleg egyéb paramétert megadni (típus, kiszerelés, stb.) akkor azt válaszd ki, majd kattints a kosárba gombra!
Ha olyan terméket szeretnél megvásárolni, amit nem találsz webáruházunkban, hívj minket vagy írj emailt, üzletünkben elképzelhető, hogy megtalálható a termék vagy rendelés esetén pár napon belül ki tudjuk neked szállítani, ezért mindenképp érdemes érdekődni!
Telefonon vagy emailen is tudok rendelni?
Igen, mindkettőre van lehetőség.
Telefonszám: +36 1 331 7782
Email: veszilampa@gmail.com
Van bolt, ahova el tudok menni megnézni a termékeket?
Igen, van!
Üzletünket itt találod: 1065 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 65.
Nyitva tartás: hétfőtől péntekig: 10:00-18:00
Hogyan használjam a vásárolt terméket?
A termékek alatti leírásban megtalálsz minden szükséges információt a termékek használatáról.
FIZETÉS, SZÁLLÍTÁS
Milyen fizetési módok vannak, hogyan tudok fizetni?
Webáruházunkban online bankkártyával, banki utalással (előre utalás) fizethetsz. Üzletünkben készpénzben is tudsz fizetni.
Bővebb információkat ITT találsz a fizetési módokról.
Hogyan és mikor kézbesítik a megrendelt terméket?
A rendelést követően emailen fogunk tájékoztatni arról, hogy megkaptuk a rendelést. A rendelés visszaigazolásától követően raktáron lévő termékeknél 1-4 munkanapon belül szállítjuk ki a csomagot, ha pedig nincs raktáron a termék és beszállítótól érkezik, akkor 1-4 hét. A terméknél egyebekben minden információt megtalálsz: raktáron van vagy nincs, illetve ha beszállítónál akkor mennyi a szállitasi ideje. A termékek beszállítási idejét a termékoldalakon legtöbb esetben megtalálod, a pontos beérkezésről e-mailben vagy telefonon tudsz érdeklődni.
Fontos: Az 1-4 nap szállítási idő, a rendelés visszaigazoló e-mail kiküldése után értendő.
Mit kell tennem, ha nem vagyok megelégedve a megrendelt termékkel?
Ha nem tetszik a termék vagy valamiért nem vagy elégedett vele, akkor kérlek írd le nekünk mi a gond a termékkel az veszilampa@gmail.com email címre vagy látogass el üzletünbe személyesen nyitvatartási időben.
Mit tegyek ha hibás terméket kaptam?
Különös figyelmet fordítunk arra, hogy a megrendelt csomag hibátlanul és sértetlenül érkezzen meg hozzád.
Ha valamiért mégis hibás terméket kapnál írj nekünk az veszilampa@gmail.com email címre vagy látogass el üzletünbe személyesen nyitvatartási időben.
Meg tudom változtatni a kézbesítés címét?
Ha elírás történt, akkor kérlek azonnal írj nekünk emailt az veszilampa@gmail.com email címre vagy hívj minket 10:00-18:00 óra között a +36 1 331 7782 telefonszámon. A kézbesítési cím megváltoztatására kizárólag akkor van lehetőség, ha a terméket még nem csomagoltuk és nem került átadásra a futárnak.